5

Algemeen

Een jonge dynamische organisatie, actief over de hele lijn van personele dienstverlening.

Inbetween Personeelsdiensten heeft ruime ervaring in uitzenden, detachering, werving en selectie en payrolling. Bedreven in het oplossen van HR vraagstukken, outplacement, mobiliteit, re-integratie en coaching bij o.a. veranderprojecten en loopbaantrajecten.

Wij begrijpen heel goed wat er in deze tijd verwacht wordt van een dienstverlener op het vlak van personeelsdiensten.

Onderscheidend vermogen en echte betrokkenheid,  interesse in uw bedrijf, deskundigheid, ervaring en professionaliteit.

Wij verdiepen ons in u, onze klant, en de organisatie die u vertegenwoordigt. Door deze oprechte interesse komen wij tot verrassende combinaties, die echt werken!

De naam Inbetween Personeelsdiensten staat dan ook voor: Dichtbij, Digitaal en Deskundig

Bereikbaarheidsservice

Om u en onze flexmedewerkers zo persoonlijk mogelijk van dienst te kunnen zijn, vinden wij het belangrijk om altijd bereikbaar te zijn. Naast onze reguliere openingstijden hebben wij daarom een unieke bereikbaarheidsservice. Dit betekent dat u ook ’s avonds om 23.00 uur kunt bellen. Een probleem in het weekend? Neem contact op en wij zorgen voor een passende oplossing!

Wij hebben altijd flexmedewerkers beschikbaar die gebeld kunnen worden als iemand zich ziek meldt of niet op het werk verschijnt. 

Wij werken mobiel en online. Bel ons voor een afspraak of solliciteer direct op een functie die bij u past. Wij komen naar u toe en spreken af op een plaats en tijd die het meest geschikt is.

Persoonlijk gesprek

Wat we niet online doen, zijn de kennismakingsgesprekken. Sollicitanten die in aanmerking denken te komen voor een vacature, nodigen we uit voor een kennismakingsgesprek op locatie, daar waar het uitkomt. Als een kandidaat wordt aangenomen, fotograferen en verwerken we direct het legitimatiebewijs. Het arbeidscontract wordt vervolgens automatisch digitaal toegestuurd. 

Wij weten wie we sturen!